公司新闻

News

易力高成立三防漆团队 任命资深高级总监

Christine Zhang 发布于 13 May 2014

全球领先的电子化学品解决方案提供商易力高今天发布新闻,任命Phil Kinner为其三防产品全球团队的业务及技术总监。Phil将领导易力高三防漆产品线的进一步扩展,并统筹该产品线的全球技术和销售发展策略。易力高三防漆领域一直拥有很高的市场占有率,这一新职位的设立表明了易力高在全球范围内加大力度发展三防漆产品的决心和信心,与此同时,还会有新的化学专家加入这个全球性的团队,以推动产品研发的快速发展。

加盟英特沃斯之前,Phil曾在包括Humiseal、PVA等多家著名涂敷产品企业任职多年,管理欧洲的技术和销售团队,经验丰富,是业内知名的涂敷产品专家。未来,Phil的职责将包括渠道合作伙伴的培训,提高技术支持水平,以及在现有的大量成功产品如UVCL、AFA等基础上构建更广泛、更专业、更环保的易力高三防漆产品线和解决方案,更好的为客户提供服务。

易力高在过去12个月获得了快速长足增长,亚洲地区的销售增长了30%,欧洲市场也实现了令人惊叹的10%的增长。“能在这个时间加入易力高很令人兴奋”,Phil表示,“新品牌形象刚刚发布,公司的部门架构也依据产品发展的要求进行着调整,大量成功的新品上市,ISO14001环保标准达标,再加上业务的显著增长,公司内部氛围非常积极有朝气,很期待着加入。我相信有这样的团队,易力高三防涂敷产品的发展一定会进入”快车道“,更好的满足客户的需求,以实现双赢。”

集团总裁Ron Jakeman也对这一任命非常兴奋:“我们热诚地欢迎Phil加入我们的团队!我们一直持续地在三防涂敷技术领域进行投入,Phil的加盟也是整体投入的一部分。他的经验和对涂敷技术的深度知识将为客户提供最好的支持,同时更加确立我们在三防涂敷产品领域的领先地位。”

更多相关信息,请访问www.electrolube.cn

 

ENDS

Editors Note:

 

Electrolube, a division of H.K. Wentworth Limited, is a leading manufacturer of specialist chemicals for electronics, automotive and industrial manufacturing. Additionally, Electrolube manufactures and supplies specialist lubricants to the automotive, industrial and domestic switch manufacturing sector. Research and development, quality and environmental concerns are fundamental to the Electrolube philosophy of providing the highest level of customer service. This is achieved both direct to manufacturers and via a worldwide network of subsidiaries and distributors.The continued global expansion of Electrolube and its innovative range of environmentally friendly products prove that the total capability and dedication to customer care combine to create a winning formula.

 

Contacts:

 

Electrolube (A division of HK Wentworth Ltd)

Karen L. Harrison, Group Marketing Manager

Email: karen.harrison@hkw.co.uk

Mobile: +44 (0) 7764 771392     

Office: +44 (0) 1530 419600